4. 12. 2015

Okno

Jak už to u mě bývá skoro zvykem, víkendové plány jsem musela výrazně změnit v neprospěch nějaké zajímavé dlouhodobé selfbondage. Nakonec se mi ale v neděli přeci jen povedlo vyšetřit trochu času a mohla jsem, po úklidu téměř celého bytu jen v košilce a na podpatcích, realizovat alespoň následující dobrodružství. Začala jsem tím, že jsem se celá s výjimkou bot na vysokém podpatku svlékla. Připravené provazy jsem omotala v několika řadách nad a pod prsy a smyčky stáhla k sobě, až mi prsa trčela pěkně dopředu. Přidala jsem ještě "ramínka" a to hlavně proto, abych mohla posléze navázat další provaz, tentokrát procházející mezi nohama. Abych dosáhla správně vysokého tlaku mezi pysky, tento provaz jsem ještě napnula dalšími smyčkami kolem těla, až vznikl takový primitivní diamantový úvaz. Takto připravená jsem si připravila zbytek nástrah a potom začala s dalším kolem vázání.
Začala jsem u nohou. Nejprve jsem si k sobě stáhla hrubou silou stehna, pokračovala jsem smyčkami nad i pod koleny a na závěr jsem si spoutala kotníky a provaz vedla tak, abych si nemohla své vražedně vysoké lodičky za žádnou cenu vyzout. Ke kotníkům jsem přivázala provaz od topení přede mnou a od dveřních pantů za mnou, takže jsem byla nucena stát stále na stejném místě. Následovaly kolíčky. Na každý pysk, který jsem vytáhla zespoda provazu zařezávajícího se mi krutě do kundičky, jsem připnula čtyři. Na každé naběhlé prso potom také čtyři. Aby nechybělo trochu ponížení, do pusy jsem si vložila svá použitá sportovní tanga a pečlivě je převázala tělovou silonkou. V závěrečné fázi jsem si potom na bradavky připnula svorky se závažím. Pokračovala jsem svorkami na pysky, které byly spojeny s radiátorem tak, že mě nutily trochu se prohnout dopředu. Abych si nemohla kleknout, zajišťoval široký kožený obojek s řetězem vedoucím ke garnýži okna přede mnou . Na úplný závěr jsem lokty protáhla připravenými smyčkami u tělového úvazu a zápěstí zacvakla do pout za tělem. Stála jsem v místnosti na botách s 12cm podpatkem. Svázané nohy neměly žádný prostor pro pohyb a do stehen se zařezával provaz, který je stahoval k sobě. Prsa byla pevně stažená provazovou podprsenkou, kterou doplňoval diamantový úvaz, který se mi nepříjemně zařezával mezi pysky osázené kolíčky a svorkami. Ty mě nutily lehce vysunout pánev dopředu. Lokty jsem měla přivázané napevno k úvazu a pouta od zápěstí byla propojená s úvazem na zadku. Na prsou jsem cítila kolíčky a na každé bradavce mě mučily svorky se závažím. Kolem krku jsem měla obojek, který mě nutil nataženým řetězem stát a mé ponížení dokreslovala vlastní tanga v mé puse.

Vystavená

To ale nebylo všechno. Největší ponížení a zároveň vzrušení u tohoto svázání spočívalo v tom, že jsem neměla zatažené závěsy. Venku byla už tma a já měla zhasnuto. Přesto to vzrušení, když jsem stála před velkými okny nahá a svázaná bylo obrovské. Viděla jsem jak na ulici, tak k sousedům do oken a v hlavě mi stále hlodaly pochybnosti. Co když je dovnitř přeci jen vidět? Nejspíš i proto jsem byla velmi brzy opravdu hodně vzrušená. Konečky prstů jsem nahmatala provaz vedoucí mezi nohy a začala za něj tahat. Smaozřejmě jsem si tím způsobovala ještě větší bolest na své pičce, ale zároveň se tím násobilo moje vzrušení. Trvalo mi hodně dlouho a stálo mě hodně bolesti, než jsem se tímto způsobem udělala, zatímco jsem na ulici pozorovala skupinku asi pěti mladých mužů. Můj orgasmus byl velmi intenzivní a takový, jakého nejsem vanilkově nikdy schopná dosáhnout. Miluji ten pocit, stejně jako nenávidím, když odezní a o slovo se s novou silou přihlásí bolest, která jen na chvilku ustoupila do pozadí. Protože tento způsob dosahování orgasmu je fyzicky velmi náročný a zároveň i bolestivý, neměla jsem ani pomyšlení na brzké opakování. Zatím jsem tedy vnímala hlavně bolest a ponížení. Začínaly mě bolet i svaly a to jak od mého nepohodlného prohnutí, tak od stání na velmi vysokých podpatcích bez možnosti si jakkoliv ulevit. K tomu všemu ti lidé, které jsem viděla za oknem! Chtěla jsem se udělat znovu, ale musela jsem několikrát přestat, protože bolest mezi pysky byla až příliš velká. Nakonec se mi to i za pomoci ponižujících pocitů a bolesti celého těla povedlo a já křičela do roubíku z tang jak pominutá. Velmi unavená a mučená už opravdu velkou bolestí od kolíčků a svorek, mi nezbylo než čekat, až konečně poleví ledový zámek a já se budu moci osvobodit. Když se tak konečně stalo, rychle jsem si uvolnila ruce a potom s velkou opatrností a za neskutečné bolesti sundávala svorky a kolíčky. Rozvázala jsem se, ale moje nadrženost si žádala ještě aspoň jeden orgasmus. Nechala jsem si kalhotky v puse, vzala magic wand a nahá vyšla na balkon, kde jsem si lehla na promrzlou podlahu. Tady byl samozřejmě pocit ponížení a odhalení mnohem intenzivnější. Magic wand jsem pevně přitiskla na svou přecitlivělou a velmi zmučenou kundu a druhou rukou si dráždila prsa. Držet vibrující hlavici na kundičce dalo opravdu hodně přemáhání, protože od svorek, kolíčků i provazu byla zmučená více než dost, nakonec jsem ale byla odměněna závěrečným krásným orgasmem a byla jsem ráda, že jsem si i na balkon nechala roubík.

Kavárenský povaleč

Tento text píšu v kavárně, která je zhruba ve dvou třetinách mojí pěší cesty domů. Kalhotky jsem si sundala ještě v práci na WC. Na pysky jsem připnula svorky a malými závažíčky a svlékla jsem si i podprsenku. Takto jsem ušla asi 7 km. Nemusím vám snad zdůrazňovat, jak moc mě teď pysky bolí. Proti tomu jsou lýtka od podpatků jen drobnou nepříjemností. Závažíčka sice leží na židli, ale bolest se již do mě pustila naplno. I proto, že mi chvíli trvá vše sepsat. Na židli jsem si sedala velmi opatrně, aby nebyl slyšet dopad závaží na dřevěný sedák. Bílou košili mám rozepnutou trochu pod úroveň bradavek a protože nemám podprsenku, musím se hlídat, jak moc se nakláním. Jestli se vám zdá tento příspěvek kratší a možná i horší, než jste zvyklí, máte asi pravdu. Dlouho jsem nepsala a mám pocit, že bude možná chvíli trvat, než se do toho opět dostanu. Tak se mnou mějte prosím trpělivost.

10 komentářů:

  1. Anonymní5/12/15 23:18

    Moc pěkné :) Forma zas tak neupadla :) Určitě víc než jen kladné hodnocení :)

    A otázka...email funguje? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní6/12/15 17:33

    Ahoj Petro, jsem moc rád, že jsi zase začala psát:) Myslíš, že by jsi mohla založit profil na amateri.cz a ukázat tam fotky z tvého mučení? :)

    Radek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Radku, ale amateri.cz a fotky a já to nejde dohromady.

      Vymazat
  3. Anonymní8/12/15 21:18

    Taky jsem moc rád, že se opět rozjíždíš. Sice to bylo kratší než obvykle, trošku i umírněnější, co se týká provedení v kontextu s veřejností, ale i tak super. Já bych nechal malinko svítit žárovičku nebo svíčku. Jen tak malinko rozptýlené teplé světlo - hra stínů a náznaků. Co myslíš???
    Zlou

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Petro,
    jsem moc rád že jsi začala zase psát a už se těším na tvoje nové zážitky. S Milanem mě to mrzí, ale zase bude něco nového.
    Lik

    OdpovědětVymazat
  5. A jak se objevila tak i zmizela...

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní6/4/16 15:56

    Zase konec? :(

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní11/4/16 22:17

    Zřejmě konec. Ale kdyby tu byla alepoň hláška "kašlu na to", bylo by to lepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní13/4/16 16:45

      Taky mi nejvíc vadí, že to sem pořád chodím kontolovat a nic.

      Vymazat